Rock of ages :)

Idag så va de rockmusikalChina teatern planerat.
Kom ihåg att mamma tyckte att vi skulle gå på nånting alla 3 ihop så sa jag att jag va nyfiken på Rock of ages.
mamma kollade runt lite och så bestämde vi att vi kör på de. 
Och datumet föll på idag att gå på musikalen.
 
Hade inte så höga förväntningar på musikalen visste egentligen inte vad jag kunde förvänta mig.
Allt jag visste var att Johan Rheborg, Peter Magnusson, Gladys Del Pinar & Joacim Cans var me. 
Har dock sätt de typ 3 min som Rock of ages va med på Kristallen i år annars ingenting.
Men den lilla uppvisningen fick mig att vilja se den ännu mera :)
Tycker Johan Rheborg är väldigt rolig och Peter Magnusson är också rolig i de han gör som är humor. 
Men tänkte rocklåtar och lite kända personer som man känner igen de kan väl inte gå fel?
 
Haha och de gick verkligen inte fel tvärtom de va jättebra :)
Vart lite överraskad av hur bra en av killarna sjöng. Tyckte de va coolt att han kunde hålla i rösten så länge när han sjöng. Herregud vart väldigt imponerad och hans röst va väldigt bra också. Passade rocklåtarna som han sjöng. Herregud va rolig och bra den var :)
Johan Rheborg va rolig i varje grej som han gjorde osv där vart man inte besviken alls. 
 
Nej de va jätterolig skulle lätt kunna kolla på den igen när Johan Rheborg är med såklart för snart så kommer han bytas ut emot Per Andersson visst Per är rolig han också men diggar Johan Rheborg :) 
 
Även fast de utspelar sig på 80- talet så va de kul iafall :)
 
Shit nu är jag as seg så ska nog stänga av datorn och ta de lugnt och kolla på tv innan de är dags att sova.
Sov ingenting inatt så inte konstigt att jag är seg egentligen. Kunde inte sova några timmar på dagen så har inte fått nått tillfälle att kunna bli lite pigg. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer