Inflyttningsfest

I Lördags så va de inflyttningsfest hos en kompis.
Under tiden medans jag åkte dit så gick de en fotbollsmatch som jag gärna ville se.
Kollade med kompisens kille om de på något sätt gick att spela in men de gick tyvärr inte.
När jag kom dit så frågade jag om jag fick kolla om min favoritspelare spelade sen blev de att jag satt och kollade en halvlek haha medans jag va social med de andra såklart :) 
 
 
Sen när alla hade kommit så vart de grillning, frågesport och träffa nytt folk :)
Vi grillade fläskfilé med ugnspotatis, bea sås och tomat & gurk sallad till. Hehe blev grillat två dagar i rad för mig men de gör mig ingenting de är gott och så får man passa på att äta hur mycket som helst när de går :) 
Vi va 13 pers så de va en del mat som behövdes tillagas.
Hehe jag började att skära upp köttet sen så tyckte alla att jag kunde fortsätta så satt och skar upp 13 bitar av köttet. Eller kompisen tyckte att jag kunde skära köttet upp eftersom jag har gått hotell & restaurang men är inte svårt att skära upp kött hehe men den kommentarer kommer alltid att jag har gått hotell & restaurang är rätt trött på de men men verkar inte som att de som säger kommentaren kommer sluta så får försöka att inte bry mig i fortsättningen. 
Vi satt på altanen och käkade så tog på mig extra tröja, visste att vi skulle sitta där ett tag så va lika bra att klä på sig. Fick låna raggsockor av kompisen som också som va samma färg som min tjocktröja haha så va rött, blåa jeans och röda raggsockor de såg lite roligt ut tyckte jag när jag kollade i spegeln.
De va en kille där med röda jeans tänkte; Om jag snor dem så blir jag helröd :P 
Har faktiskt velat ha röda jeans ett tag. Så fort jag kommer hitta ett par som jag gillar så kommer jag att slå till på dem :) 
 
 
Sen började de bli kallt så då drog vi oss in i huset :) 
Och så blev de frågesport om kompisen & hennes kille sen om stället där de bor och lite alltmöjligt.
Vi vann tyvärr inte men vi kom 3a
Sen satt vi och snackade och hängde som vi alltid brukar göra. 
Sen så tog jag sista bussen hem och va hemma typ 1.00 :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer