Julklappsfix

Då är allt som har med julklappar klart för i år
Om jag inte kommer på något mera att ge bort såklart. 
Men av önskelistorna så är de mesta klart och så fixade jag en liten överraskning också.
Skönt att kunna fixa allting på internet. Det är charmen med internet ibland att det går att fixa där.
Ibland så orkar man inte riktigt de där med att springa i massa affärer
även fast man kan få insperation till annat.
Och så kan man välja mellan olika priser på sakerna också. 
 
Så de med julklappar är så gott som klart nu är det bara bakandet och laga mat eller göra julköttbullar för min del. 
Kanske blir baka saffransbullar till helgen. 
 
 
Och köpte äntligen en ny dvd så jag kan kolla på alla mina dvd filmer som jag inte har kunnat kolla på på typ över 1 år. Så kollade med en killkompis om de va en bra dvd och slog till när jag ändå körde julklappshandlingen på samma sida. 
Äntligen så kan jag kolla på mina dvd filmer istället för att spela in filmer som jag redan har och kolla på dem. 
Visst skulle kunnat sätta mig där nere och kolla på den dvdn men tycker oftast att det är kallt där nere och är ju mysigare att kolla här uppe. 
Passade på och köpa några dvd filmer som jag har velat ha också men lär köra ett större lass senare efter jul. 
Då när de antagligen är mellandagsrea. Får vänta och se. 
 
 
 
Kom ihåg att jag hade en kod på en hemsida som jag inte har användt än, får se om den ens funkar och så hittade jag ett iphoneskal som jag har tyckt är väldigt fint men har inte hittat de någonstans förrens nu. 
De är ifrån disney filmen trassel. Har tyvärr inte sätt filmen men gillade skalet och bilden från första början när jag såg det. Gillar hur det ser ut som att hon drömmer sig bort när hon kollar på slottet
Försöker se om jag hittar något annat på den hemsidan men de är sååå många sidor att kolla igenom så det kommer att ta sin lilla tid att kolla igenom alla tyvärr. Kanske får avbryta och köra vidare en annan dag nu när jag vet att skalet finns på den hemsidan :)
Jag tänkte att de kanske skulle ta några timmar kanske att hitta allt och köpa de på den hemsidan men glömde att de va sååå väldigt många sidor så får plöja mig genom sidorna. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer