Julstök i kök

Det blev inge saffransbullsbak i helgen som var. 
Så siktar på att det blir den här helgen som kommer istället och göra julköttbullar.
Bad mamma fråga morbror när hon ändå pratade med honom i telefon om jag skulle göra pepparkakscheescake till julafton så de ska jag göra. 
Blir mycket bakande och stökande i köket inför jul men de är bara roligt. 
Julköttbullar ville morbror har massor av också haha. 
Hittade ett recept på julköttbullar sen så tyckte alla eller iafall vi och morbror att de va så goda att de blir jag som får ställa mig vid spisen och göra det nu varje år. 
 
 
 
Haha lite roligt året innan jag började göra julköttbullar så gjorde mamma de men de har morbror totalt glömt bort. 
Så de va inget märkvärdigt med dem tydligen :P 
 
 
 
I lördags så va de 25 års fest. 
Det va roligt som vanligt när vi hänger de gänget :)
Började med att jag drog lite tidigare till Lotten & hennes kille så käkade vi tomat & mozzarella pasta som Lottens kille gillar väldigt mycket sen så drog vi till 25 års firandet. 
Va väldigt trött och seg på söndagen så därför kände jag inte för att baka saffransbullar.
Kom hem sent också, va väl vid 2.00 tiden som jag kom hem. Sen så kunde jag inte somna förrens typ 4.30
Va lite seg i kroppen och hes i halsen när jag vaknade men de va bara att ta de lugnt så försvann de efter någon dag. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer