Beställt

Satt och kollade på en av mina rabattsidor på telefonen så hittade jag två snygga linnen som jag ville beställa men vart knasigt att beställa på telefonen så fick gå in på datorn för att beställa de plaggen. 
Något plagg som jag verkligen gillar det är linnen.
Snyggt och enkelt plagg :) Tycker det är snyggt med en fickalinnen eller t-shirtar också
Så blir spännande och se hur de ser ut på sen. Hade lätt haft på mig linne hela tiden om de inte hade varit så att jag börjar frysa när jag har bara linne på mig på överkroppen. 
Änsålänge är mina AV-linnen de skönaste linnen jag har så får se om de slår dem.
Tvivar på de men man vet aldrig. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer