Vecka 5

Tisdag:
Veckan började med att jag skulle käka på Tastys med en kompis med hon bokade om till tisdagen istället.
Det gjorde mig ingenting bara det inte va en viss tid på onsdagen eftersom jag skulle till läkaren då. 
Jag åkte till centrum till kl.12 och väntade på kompisen så gick vill till Tastys och käkade där.
Har aldrig testat någon av deras sallader och kompisen tycker att kyckling pasta - salladen är god så ville testa och se hur den var. Den va jättegod :) Hehe kommer vilja ha de nu lika mycket som jag jämt vill ha Subway macka.
Efter lunchen så gick vi runt lite i centrum sen så åkte var och en hem till sitt.
Jag köpte kakao och havregryn för jag tänkte göra chokladbollar.
Kände mig grymt sugen på de på måndagen så passade på att köpa de när vi va inärheten av en mataffär.
Trodde inte vi hade havregryn hemma men de hade vi tydligen så behövde inte öppna de paketet.
Började med chokladbollarna direkt när jag kom hem tänkte ingen idé att vänta där inte. 
Mamma va hemma eftersom hon va sjuk i veckan. Så hon höll mig sällskap medans jag gjorde chokladbollarna eller sällskap och sällskap hon va i rummet men läste tidningen och höll på med sin telefon hehe de är hennes sätt att umgås på ibland. Jag är så att jag gärna pratar och så om alltmöjligt men men så blev det inte. 
 
 
 
Onsdag: 
Hade läkartid kl.10 så åkte dit så jag va där en stund innan. Svårt att veta om de är mycket folk och så är inte alltid bussarna så att de går den tiden som de står osv. De är säkrast att ta lite tidigare än vad man tänker ibland. 
Men sånt lär man sig om det har varit så hela tiden.
Skulle kolla upp lite mera varför jag har ont i höften. Så ska göra ultraljudhöften och se om de visar nånting. 
Jag har ju misstänkt ett tag att de är någonting med muskeln. Så läkaren tryckte och så där. 
Hon kunde inte känna någonting som va konstigt eller så. Men fick lämna blodprov så får vi se om de är som det ska vara. 
Men en glad nyhet va att läkaren sa att de va okej att jag tränade som vanligt eftersom jag har haft uppbehåll medans jag har ont eftersom jag inte vill förstöra något eller kanske göra någonting värre så de är bara att dra till gymmet och börja lite försiktigt och trappa uppåt :) Härligt att kunna träna igen. 
De är ju en sak om man inte har haft motivationen som jag inte alltid har haft under den här perioden men när man har motivation då är de ju hur tråkigt som helst att inte kunna träna
 
Resten av veckan har jag inte gjort så mycket mest tagit de lugnt.
Tyvärr vänt lite på dygnet men de fixar sig nog i helgen hoppas jag. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer