Helgen plus måndag

Tänkte jag skulle skriva ner lite om helgen såhär på måndag kvällen.
Nu när jag ändå är inne på datorn och häckar haha.
Får se hur långt inlägg de blir just nu när jag tänker efter så står de nästan helt still i hjärnan när jag tänker på helgen. 
 
Fredag;
Tog de lugnt hela dagen om jag inte minns fel haha bakade Rabarberpaj :) 
 
 
Lördag; 
Fotboll på datorn så tog de lugnt hela dagen och väntade på att matchen skulle börja. 
Sen efter matchen så va de middagen. Vi fick äta lite senare än vanligt eftersom matchen tar sin lilla tid :P
Har blivit så att vi kan tajma in så att vi äter antingen innan eller efter matcherna rätt bra. 
Brukar inte vara några extrema ändringar. 
 
Efter middagen så drog jag hem till en kompis och hängde en stund med henne och hennes barn. 
Lekte lite med barnen innan de typ somnade på soffan när jag gick. Va väl hemma vid typ 23.30 tiden.
Hann med 23.10 bussen precis, fick springa lite men gjorde hellre de än att vänta 30 min på nästa buss. 
 
 
Söndag;
Vi åkte till lite affärer och kollade runt lite. Bl.a Elgiganten och Dormy
Sen käkade vi lunch på Mcdonalds :) Va lite sugen på Mcdonalds mat så de va nice. 
Sen åkte vi och kollade på lite blomgrejer men hittade ingenting. Så då åkte vi hem och bara tog de lugnt innan de va dags för middag. 
Efter middagen så va de dags för fotboll igen :) 
Hehe gillar när de visar de lagen som jag följers matchen olika dagar så de inte krockar. 
Har bara krockat en gång men hoppas inte att de gör de igen :P 
 
Måndag;
Idag så skulle jag laga middagen men mamma kom hem lite tidigare så då bestämde vi att hon kunde göra maten istället. Jag kommer laga mat typ hela veckan förutom en dag.
Så då kunde hon göra maten idag tyckte jag :P
Gick in på datorn för att jag skulle kolla om de fanns något klädesplagg som jag tyckte va snyggt som va på rabatt. Hittade en tröja som jag beställde :)
Har sätt den i butik men fanns inte min storlek som jag brukar ha så köpte inte den. Höll tröjan framför mig och då såg den väldigt liten ut. 
Man får ju passa på om de är rea :) 
Får se om den är lagom och allt men hoppas såklart, sen kan jag gilla att kläder sitter lite löst :) 
Sålänge de inte ser konstigt ut eller så eftersom jag inte är superlång så vill jag inte att de ska se ut som en klänning eller så. 
 
 
Har blivit helt raberberpaj & vaniljsås älskare nu så vill ha de så fort jag kan käka de haha.
Har alltid gillar rabarberpaj men tycker de går så snabbt och allt att bara slänga ihop en paj nu så gör de mer än gärna så blir alla glada :) 
Rabarberpaj dränkt med vaniljsås mmm älskar de :)
Ska göra de igen till helgen haha 3de helgen i rad jag gör rabarberpaj blir det :P
Men rabarberpajsommarn asså de är ju bland de bästa. Sen kommer rabarber aldrig att slå svenska jordgubbar på sommaren, rabarbern har inte en chans emot jordgubbar
 
Sen är jag tatueringssugen igen och verkligen sugen och har bestämt placering och allt nu så de är bara att köra igång så måste ringa till tatueraren och se när de finns tider :) 
Är en bit att åka så ringer hellre när de är så att jag kan ta med egen bild så som jag vill ha tatueringen istället för att åka dit och så. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer