Lördag

Kunde inte sova någonting inatt. Vred och vände på mig men de gick bara inte tyvärr.
Hoppas de går bättre inatt men får se.
 
Va lite sugen på att pallra mig iväg till gymmet men dubbel kollade om vi skulle iväg någonstans och då blev de åka till Stadum och kolla in rean. Hittade tyvärr ingenting på rean men hittade ett par shorts som jag tyckte va fina och köpte :) 
 
 
 
Hittade en bikini också som jag tyckte va fin men va lite osäker då om jag skulle köpa den fundrar fortfarande på om jag ska köpa den. Väldigt fin och helt min stil :) Blir nog att jag köper den :) Kanske hittar något mera under de Stadium besöket. Fick presentkort i julklapp så de är de pengarna som jag använder så de är nice.
 
Efter Stadium besöket så gick vi till Ikea som ligger i samma hus som Stadium och kikade runt lite grand. 
Sen åkte vi till Plantagen och kollade runt där efter utemöbler.
Sen vart de åka hem och käka lunch för min del vart de het kyckling wrap :) 
En favorit som finns som färdigmat i deras disk där de har egna rätter som de gör.
De har den tyvärr inte så ofta nu längre. Men då får man passa på när den finns och käka den.
 
Efter lunchen så ställde jag mig och bakade rabarberpaj för 3de helgen i rad haha.
Men va sugen på de så då är de väl bara att käka på liksom? 
Snart är de slut på den rabarbern som är bra så då får man vänta ett tag tills de går att käka rabarberpaj igen.
Men man kan ju äta jordgubbar nu också så de är nice och gott :) 
 
Ska försöka och vill pallra mig iväg till gymmet imorrn så ska försöka göra det :)
Måste komma igång har inte gymmat sen höften pajjade och de är inte de att jag inte får utan läkaren tyckte de va bra men har inte känts bra och så har motivationen inte varit på topp men nu börjar den smyga sig på lite smått. 
 
Har hittat en massa ny musik som jag vill träna till också så de är en del till att motivationen har smygit sig på. 
Måste be min it-kompis att fixa min datorn lite. Itunes funkar inte så kan inte lägga in musik på datorn & telefonen tyvärr :( 
 
Har också beställt 2 tröjor som kommer i början på juli :) 
Supercoola tycker jag att de är. Ska bli spännande att få hem dem. 
Har sätt dem förut men fastnade inte för dem då men nu så gjorde jag det. Så då fick de bli att jag beställde hem två st. 
 
  
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer