Krångel & Läkarbesök

Anledningen till att jag inte har skrivit så mycket på bloggen är att internet krånglar som aldrig förr här hemma.
Men har ringt till bolaget som vi har och snart kommer de bli ändring på de hoppas jag :) 
 
Annars så har det inte hänt så mycket varit hos läkaren och snackat lite om hur jag ska göra med min höft och min svanskota som jag har ont i. Svanskotan har jag haft ont i till och från i typ 2 år nu.
Så ska ringa till sjukgymnaster och se när de har tid så jag kan fixa båda problemen samtidigt.
Kommer nog inte bli så roligt att fixa de med tanke på att de lär göra ont men all smärta kommer klart vara värt det om problemen försvinner. 
Samma som all smärta va värt de när jag gjorde mina tatueringar :)
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer