Fixar & Fixat..

Resfeber? 
Känner mig inte direkt trött så tänker att jag håller mig vaken tills senare på morgonen. 
Ska ändå vakna typ 7-7.30 iafall.
Ska resa iväg i några dagar. Kan lika gärna sovaplanet om jag blir trött. 
Tänkte först att jag kanske har resfeber men de tycker jag inte att jag brukar ha om jag ska resa någonstans.
Är inte så ovan vid att vara vaken hela nätter så de är nog inte resfeber.
Kommer lägga upp bilder sen får jag se hur mycket bilder de blir som läggs upp. 
Lite bilder kommer kanske läggas upp kan jag lova. 
 
Fix med inspelning och packning:
Har fixat lite med packningen och inspelning inför de här dagarna.
Skönt att kunna spela in program för flera dagar ex. Fotbollsmatch & Serier :)
Så får jag mycket roligt att kolla på sen när jag kommer hem.
Hade gärna sätt fotbollsmatchen som går imorrn live och på plats men ja de visste vi ju inte när resan bokades.
Tycker de är väldigt roligt & lustigt att just den fotbollsmatchen jag kunde tänka mig att gå på, den kan jag inte gå på för att vi reser samma dag haha. Det är verkligen något jag kan skratta åt.
Liksom av alla dagar på året så är de just den här dagen. Men men som sagt tur att jag kan spela in de så kan jag se sen :) 
Om jag hade varit hemma så hade jag försökt att gå på matchen live på plats :) 
 
 
Fastnade framför datorn med att läsa bloggar och lyssna på musikspotify.
 
Framtida tatueringar: 
Blev väldigt tatueringssugen också så får kanske ta tag i de när jag kommer hem eller så.
Måste hitta ett typsnitt till texterna som jag vill göra men de är väldigt svårt tycker jag.
Kan sitta i timmar på den sidan som tatueraren tipsade om men inte känna direkt: Ja den stilen vill jag ha :/
Har hittat några stycken som jag gillar men svårt att se de framför mig som en tatueringar
Tycker om stilen som heter Script men sen så jag har sätt texttatueringar så kan jag känna:
Jah den där stilen vill jag ha.
Men är svårt att se den texten som man själv vill ha framför sig tycker jag :/ 
Man skulle ju nästan vilja se den färdiga skissen framför sig för att kunna bestämma sig. 
Något som är positivt är att jag inte är mycket för att sola så passar mig perfekt att tatuera mig på sommaren.
Eftersom man inte ska sola med en tatuering som läker. Så kan tatuera mig året om :P
Gjorde min första tatuering mitt i sommaren, dagen efter min födelsedag :) 
Nej får grubbla lite till på de där.. Ska nog stänga av datorn och fixa med lite mer grejer inför resan. 
Så kommer vara som vanligt med bloggen är lite frånvarande haha.
Är skönt att skriva lite då och då när jag känner för det. 
Gissar på att jag går in på bloggen på fredag eller lördag
 
 
Klädönskan: 
Något jag skulle vilja ha i min garderob men har tyvärr inte hittat är färgglada jeans.
Typ röda, rosa, blå & lila ja såna färger hur coolt som helst :) 
Jag älskar färger och inte vara på överkroppen. 
Visst de är snyggt med vanliga blåa på jeans men är ju roligt att ha andra färger.
Har ett par svarta så skulle gärna vilja ha fler färger. 
Något som tyvärr är svårt är att köpa jeansnätet.
Har gjort det en gång, fick hem ett par som jag kunde ta av mig fast de va knäppta
De va en chansning på dem för den modellen fanns tyvärr bara på internet så fick skicka tillbaka dem tyvärr.
Gillade dem skarpt. 
 
Här kommer lite bilder på de jeansen som jag skulle vilja ha:
Har blivit lite kär i den rosa nyansen som jag tror kallas magenta. Väldigt fin färg :)
Blåa, Rosa och Lila jeansen på den här bilden.. 
Kan tänka mig blåa, lila och rosa på den här bilden också. Skulle dock vilja ha lite mörkare nyans på de rosa jeansen. 
 
Den här röda färgen..
 
Så fort jag hittar de färgerna & nyanserna jag gillar så kommer jag lätt köpa de :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer