Fotbollsmatch, Kompishäng & Centrum

Jag har märkt att jag typ bara går in på datorn när de är någon fotbollsmatch som inte går på tv
 
I helgen så va de lite grejer som hände:
 
Fredag; 
Då var de äntligen dags för kompisen & hennes kille att komma hem till mig och kolla på fotbollsmatch :)
Och så bjöd jag dem på middag innan och saffranskaka till efterrätt. Eller till fotbollen.
Jag åt inte min bit till slut för jag ville koncentrera mig på matchen
3 av 4 av mina favoriter spelade trodde först att alla 4a favoriterna skulle spela men men de gjorde ingenting.
Jag tyckte de va jättekul att kolla på matchen men hörde inte alltig vad kommentatorerna sa eftersom de andra pratade. Men men de va kul att kolla ihop :) 
Har annars bara kollat med mamma & hennes sambo eller bara med mamma
 
 
Lördag; 
Vi åkte till Täby centrum och kollade runt där. Först så käkade vi på Burger king. Tog standard menyn som jag alltid tar... Whopper meal :) Har mina standardgrejer som jag tar på typ Mcdonalds, Subway, Burger king & Bistro Garden när jag äter på de här ställena. 
Hade sätt en tröja på Solo affären som jag ville kolla lite närmare på. Men kan vara lite snål av mig om jag tycker att de kostar för mycket. Sen kan jag ångra mig och köpa plagget iafall hehe men tror inte jag kommer ångra mig med de här plagget. Skulle kanske ha provat plagget men fick en sådär känsla när jag såg den i verkligheten. Sen sa mamma & hennes sambo att de inte tyckte att de kändes som jag, inte för att de kan påverka mig om de är något jag gillar i klädesväg.
 
Kollade på Eurovison Song Contest sen på kvällen.
 
Söndag; 
Vi åkte till Sollentuna centrum och kikade runt lite där.
Mamma och hennes sambo skulle köpa dollar inför New York resan och jag ville kolla på Cubus.
Jag har gått och suktat efter en bikini ett tag nu som har gått på reklam på tv bl.a
Så idag så hade jag bestämt mig för att slå till på den :)
Hatar egentligen att prova bikini men man måste ju tyvärr. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer