Bloggtorka eller bloggpaus

Har varit lite frånvarande på bloggen. Beror på att förra fredagen så va de fest sen på lördagen så kände jag helt enkelt inte för att gå in på datorn så då blev de ingen dator den helgen. 
 
Ser att de är några tappra själar som kikar in här och då kanske inte är samma personer vad vet jag. 
Men ändå kul att se att de är lite besökare.
 
Idag eller igår så kom jag hem sent ifrån en kompis och tog en snabbdusch sen så tänkte jag att jag sätter mig vid datorn nu en stund och kollar lite läget med allt. 
Har inte hänt så mycket så därför har det inte varit så mycket inlägg på sistone. 
 
 
 
 
Det nya jag har gjort är att jag har testat att göra chiapudding
Har sätt det lite här och var och har varit nyfiken på de så tänkte äsch jag testar och ser hur det smakar. 
Finns väldigt många varianter och så men hittade ett recept där vi hade allting hemma. 
Nyttig efterrätt eller till frukost de gillar jag :) 
Inte för att jag är någon frukostmänniska men iafall, jag kan ju ha de som en nyttig efterrätt ;)
 
 
 
Har också gjort första pepparkakscheescaken för i år och vart inte besviken.
Mamma va sugen på de så jag ställde mig och bakade de i förrigår (torsdag) 
 
 
Nej nu ska jag stänga av datorn och lyssna på podcast :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer