Träningsgrejer

När man är i Portugal på träningsresa så ser man alla möjliga träningskläder och alltmöjligt som har med träning att göra.
Jag blir lätt lite småkär i kläder som jag tycker de är snygga och vill ha likadana.
Ibland så kan jag nästan tycka att killarnas kläder ser lite skönare ut än tjejernas kläder haha men de är ju lite jag i ett nötskal där med den tanken. Vet dock att de är många tjejer som tycker att vissa killplagg ser väldigt sköna ut eller att redan snygga killar ser lite snyggare ut i vissa klädesplagg
 
Men iafall blev väldigt kär i ett par träningsbyxor från Asics som en av ledarna hade på sig.
Först så trodde jag att de såg ut som pussmunnar men sen så såg jag att de va stora fläckar men va fortarande lika kär i dem iallafall. 
 
 
 
Vart också kär i ett par gympaskor/löparskor också från Asics som jag funderar på om jag ska köpa även fast jag köpte ett par där nere.
Men de va ju så snygga och är verkligen jag och min stil så tror jag kommer att slå till på dem.
 
De skorna jag köpte: 
 
De skorna jag funderar på att köpa: 
Skulle ju lätt passa ihop med träningsbyxorna jag vill köpa ju :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer