Fel färg men rätt sko..

Jag beställde för någon dag sen den här Asics skorna som jag tycker är så grymt snygga.
 
 
Var och hämtade dem igår blir det eftersom klockan är över 00.00
När jag öppnade kartongen så visste jag inte att jag skulle få en chock... de va inte ens rätt färgskorna som jag fick hem
De skorna jag fick hem ser ut såhär: 
Reagerade dock lite grand när jag såg att det stod White/Lime/Rasberrykartongen innan jag ens öppnade den. 
Tänkte men jag beställde ju ett par rosa skor och så kommer de hem ett par vita.. vad hände där liksom?
Och om det inte finns de rosa kvar eftersom de är utgående modell så kan de väl ta bort den bilden osv. 
Men ska höra av mig till företaget där jag beställde skorna och se vad de säger. Tänker verkligen inte behålla ett par skor som jag inte ens har beställt. Eller har beställt men inte fått rätt färg
 
Kunde köpt skorna tidigare men tänkte att de va billigarenätet än de jag såg i butik men när jag skulle beställa skorna på nätet så fanns inte min storlek. 38a är tydligen en vanligt storlek har jag märkt. 
Den är typ slut överrallt. 
Tänk att jag ska vara så seg på att beställa något när jag verkligen vill ha de :/ 
Får bättra mig rejält på den fronten.
Kan vara lite snål och eftertänksam av mig när de gäller mina pengar. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer