Ta det lugnt..

Idag så blev de ingen träning men ska inte tjata om när de inte blir träning och när det blir träning för det blir så tråkigt att läsa till slut. Gillar inte sånt själv när de ska tjatas för mycket om saker och ting så ska inte vara sån själv. Tränar typ 2-4 gånger i veckan de är väl så mycket som behöbs sägas om de om vi ska snacka lite träning och hur mycket jag tränar
 
Idag så skulle vi köra på slappar dag typ hemma och så men vet att en person här hemma eter ett tag börjar klättra på väggarna av trissdess så vi åkte till Täby centrum lite senare än vad vi brukar åka när vi åker till centrum.
Vi var framme typ 11 ungefär. Så vi käkade på Subway de första vi gjorde så vi skulle orka med att gå runt i centrumet. 
 
Vi kikade runt lite överrallt och så gick vi in på Gina Tricot och där va de 20 % rabatt på alla träningskläder så kikade runt där och köpte ett linne som jag har kollat på förut och provat men då har jag tyckt att de har varit för långt men tänkte jag slår till nu när det ändå är rea
Detta linne köpte jag; 
 
Sen åkte vi och köpe semlor som vi käkade när vi kom hem :) 
Tänkte först spara min till senare men sen tänkte jag näh jag käkar den nu. 
Nu kollar jag på melodifestivalen medans jag håller på med datorn under tiden och lyssna lite halvt på låtarna. Får se hur kvällens avsnitt är. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer