Fullproppad helg igen

Ja som titeln säger så va helgen full med grejer att göra den här helgen också. 
 
Lördag: 
De finns en båttur man kan göra ifrån Gamla stan till Nyköping så den gjorde vi. 
Så fick man frukost och lunch på båten. 
Vi åkte ifrån Gamla stan kl. 10.00 och va i Nyköping vid 19.00 tiden.
De är verkligen en heldags utflykt. Jag gillar att vara ute på vattnet så de passade mig bra :)
Hehe annars så hade jag inte följt med. 
När vi kom till Nyköping så stod de några bussar där och väntade på oss som tog oss tillbaka
till Sthlm och T-centralen
Vi va hemma innanför dörren typ 21.15 tiden. 
 
 
 
Söndag:
Då va de dags för fotboll igen och jobba på matchen
Där hände de mycket vi såg många spelare innan matchen och sa hej till kanske 5-6 st :)
Så de va en bra dag om man tycker de är kul att se spelarna. 
Efter matchen så drog jag bara hem och käkade och tog de lugnt. 
 
Ja de va min helg kanske inte låter så händelserikt med bara fotboll på söndagen men de är inte så mycket annat att göra när de är fotbollsmatch eftersom de tar ett tag att åka dit och hem så tiden läggs ner på de också.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer