Ovanligt mycket shopping.

När jag åkte till centrum för att möta en kompis så hade jag ett uppdrag att hitta alla plagg som jag ville ha och vart förvånad att jag hittade allting i de centrumet jag kollade för där brukar de inte finnas så mycket.
 
Först så drog jag till Stadium och hämtade ett paket sen gick jag till centrum istället för att vänta på bussen som skulle komma efter 10 min. Så de blev en liten skön promenad och va klar på Stadium rätt snabbt och skulle möta upp en kompis vid 11 tiden. Va klar på Stadium typ 10.40.
Hade kvar lite pengar på ett presenkort jag gick i juklapp så tröjan vart lite billigare så de va nice :)
Där hämtade jag denna fina tröja som inte fanns i butik så beställde den till butiken: 
 
 
 
Vi gick runt lite i centrum på bl.a Gina tricot och H&M för jag hade hittade lite kläder där som jag gillade så va bara att slå till då.
Tycker om stickade tröjor speciellt nu när de blir lite kallare och inför vintern.
De ser så mysigt ut också, iafall på andra tycker jag de ser mysigt ut. 
Hade lite rabatt här också så de va nice :)
Gina tricot hitade jag detta;
 
 
H&M så köpte jag denna skjorta; 
Hehe temat för denna shopping vart rött & svart märker jag. 
Men gillar rött och gillar svart så de är bara att köra på tycker jag :) 
Finns andra fina färger också men den här gång en blev det de här två färgerna.
Så får se vilket av plaggen jag använder först :P 
Är väldigt nöjd att jag hittade allt på en gång istället för att behöva åka till ett annat centrum och kolla som jag va lite beredd på. 
Efter vi va klara i centrum så köpte vi med oss lunch och drog hem till kompisen och åt, efter det så bakade vi bullar eftersom de va kanelbullens dag, då sa kompisen men kom över och baka :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer