Saknaden är stor

Jag saknar dig
Vet inte vad jag ska göra
Vart jag ska ta vägen
Jag bara saknar dig
Jag tänker på dig varje dag och natt
Jag drömmer om dig varje natt
Jag sover i din tröja för att jag saknar dig så mycket
Jag dagdrömmer om dig varje dag
Jag försöker men jag kan inte helt förklara i ord hur mycket jag saknar dig
Att få vara i din famn betyder allt för mig
mår jag bra
För då känner jag mig trygg och säker
För jag vet att du är där och skyddar mig om någonting händer mig
Allt de där andra spelar ingen roll längre
De orkar jag inte bry mig om längre
De är dig jag saknar och de kan ingen ta ifrån mig
Aldrig!

Look in to the future, what do you see? 
I really need to know now, is there a place for me?
Tell me where do we go from here
Take me as you find me, for what I am
And when I make mistakes, please understand
And as long as I know you're near
There is nothing for me to fear
If we're gonna survive
The dream must stay alive
Baby will you hold me, When I'm afraid
See me through the danger, till the break of day
If there's love there's a chance for me
Just believe in yourself you'll see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer