Inside out...




But I think you know what I need
Impossible as it may seem And I think it´s easy
I am awake, it´s getting late I´m in no state to be alone no
Yeah I´m alone now
Come light the fire in my room
I think I´m losing all controll now
I don´t even wanna know
But I´m in your rip tide And now I´m inside out

I´m in the corner of the street cafe
And my heart is warmer Since I heard from you that day

I tried to hide it
I can´t deny it
Now I´m inside out
Say you love me yeah, all or nothing
Now I´m inside out

Postat av: olivia - drömmen mot att bli fotograf

sv: okej :D tack så mycket :)

Jag tycker de är svårt att fixa med bloggen så jag får hjälp av en super duktig tjej :D

kram

2010-08-21 @ 19:45:31
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: olivia - drömmen mot att bli fotograf

sv: ja, precis.. men min blogg vill aldrig som jag vill när jag försöker så jag gör inte de längre x) hehe<3

2010-08-22 @ 10:42:05
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: carro

Hej, du hade skrivit på kanal5(den 14/8-2010) att du visste en sida där man kunde kolla på alla one tree hill säsongerna jag undrar om du skulle kunna lägga upp den på din blogg för jag vill se alla och har inte hittat dem någonstans. tack i förhand

2010-09-10 @ 20:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer