Jag saknar dig så mycket finns inte ord som ens kan beskriva saknaden.



I en evighet har jag levt som om du inte fanns.
I alla mina drömmar var du ändå så väldigt nära.
Och jag trodde jag fann dig, men du var nån annan stans
Varje gång jag vaknade så insåg jag att drömmen inte var sann
Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig.
För jag trodde att du fanns och väntade på mig.
Alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött
För att möta den viktigaste människan jag någonsin mött.
Jag anade att det fanns en himmel på jorden - jag såg den med egna ögon.
Och hoppades på att få syn på dig nånstans där uppe.
Om du bad mig att leva mitt liv alltid nära dig
Jag skulle följa dina steg och kanske allt jag någonsin drömt om skulle finnas där för mig.
Det finns ingen som lockat mitt hjärta så underbart.
Med all din ömhet så får du min sorg och smärta att sakta försvinna.
Alla skuggor, allt mörker som för var så uppenbart
Det skingras och tillsammans ser jag ljuset som stiger med solens fart.
Postat av: Linn

- Jaha va trevligt!

Jag har bara tagit det lugnt :)

2011-11-27 @ 00:56:21
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer